نمایشگاه آثار نفیس استاد واشقانی‌فراهانی برپا می‌شود
تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 3:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برپایی نمایشگاه آثار نفیس استاد فتحعلی واشقانی‌فراهانی در اراک خبر داد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه آثار نفیس استاد واشقانی‌فراهانی برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محسن رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت 13 آبان سالروز درگذشت استاد فتحعلی واشقانی‌فراهانی نمایشگاهی از آثار نفیس این هنرمند برجسته در نگارخانه استاد واشقانی‌فراهانی اراک برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار نفیس خوشنویسی استاد واشقانی به مدت یک هفته در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت مراسم بزرگداشت زنده یاد استاد واشقانی با حضور هنرمندان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

رحتمی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری تور یک روزه پرنده‌نگری و بازدید میدانی از تالاب میقان اراک خبر داد و گفت: این تور 15 آبان ماه همزمان با روز درنا با همکاری دفاتر گردشگری و اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.

وی افزود: 15 آبان در کار گروه گردشگری استان مرکزی به عنوان روز استانی درنا نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در این روز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: به این منظور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اعضای کارگروه گردشگری و محققان و علاقمندان به طبیعت در کشور در قالب تورهای گردشگری با حضور در تالاب کویری میقان اراک از نزدیک با شرایط زیست و ویژگی‌های پرندگان بومی و مهاجر این منطقه آشنا می‌شوند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: